شباهت دختر مدونا به گلشیفته فراهانی + تصاویر

اندیمشک موزیک - آهنگ،عکس،اس ام اس،فیلم،کلیپ،

تبلیغات سایت

 

شباهت دختر مدونا به گلشیفته فراهانی + تصاویر

شباهت دختر مدونا به نوجوانی گلشیفته

لوردس دختر مدونا در سال 1996 به دنیا آمد و هم اینک 17 سال سن دارد و شباهت قابل توجهی به دوران جوانی مادرش و یک بازیگر ایرانی دارد . مدونا خواننده آمریکایی است که به عنوان موفق ترین زن هنرمند در قرن بیستم معرفی شد .

دختر 17 ساله مدونا این روزها به همراه مادر و دو برادر کوچکتر خود در حال گذراندن تعطیلات سال نو در سوئیس است. وی تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که نشان میدهد اوقات خوشی را سپری میکند. او بر خلاف مادر جنجالی اش بسیار کم حاشیه و منزوی است. وی در حالی شکار عکاسان شد که با تجهیزات کامل در حال اسکی در کوههای آلپ بود.

دختر مدونا

شباهت عجیب لوردس دختر مدونا به گلشیفته

گفته او به زودی در کالجی که مادرش در آنجا تحصیل میکرد ادامه تحصیل خواهد داد و مدونا سابقا اعلام کرده بود از اینکه دخترش در جایی که او دوران نوجوانی اش را سپری کرده تحصیل میکند خوشحال است.


دختر مدونا

دختر مدونا

لوردس دختر مدونا خواننده آمریکایی

آنها در حال حاضر ساکن نیویورک هستند. نکته جالب و عجیب در مورد این دختر کم حاشیه شباهت عجیب و جالب او به دوران نوجوانی گلشیفته فراهانی است.

دختر مدونا

دختر مدونا

شباهت عجیب لوردس دختر مدونا به گلشیفته

مَدونا لوییس ورونیکا چی کونه، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و کارآفرین بین المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ 16 اوت سال 1958، برابر با 25 مرداد 1337) در ایالت میشیگان زاده شد و فعلاً مقیم شهر لندن است.

مدونا برندهٔ جایزهٔ گولدن گلوب برای بازی در فیلم (Evita)است . بر اساس اطلاعات «فدراسیون ببن المللی صنایع فنوگرافیک» درسال 2006، 200 میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته است و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروشترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده است رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق ترین زن هنرمند معرفی کرده است.

دختر مدونا

مدونا خواننده مشهور آمریکایی

مدونا اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را درسال 1983 ارائه داد.او در سن 20 سالگی با 35 دلار پول از میشیگان به نیویورک رفت. طبق تخمین نشریه فوربیس در سال 2007، او 325 میلیون دلار ثروت داشته است و پنجمین زن ثروتمند در زمینه سرگرمی ها بوده است.

 


مطالب مرتبط